piątek, 21 lutego 2014

Turystyczna epidemia z samego rana!:)

Heeej:)
Dziękuję za wsparcie w komentarzach:)
Nie do końca wiem czy możecie już obserwować mój blog, bo nie wiem jak to zrobić do końca;)
Jeśli dalej tego nie ma, proszę powiedzcie mi co i jak:)

 Dzisiaj rano mnie listonoszka zaskoczyla, byla juz u 11:)
Dzisiaj była dosłownie epidemia informacji gminnych:)!
5 paczek z pięciu rożnych miejsc:) Uwielbiam to więc jestem wniebowzięta:)
Dostałąm również paczkę z Redbulla z darmową startówka:)
Niebawem zacznę się stara o współprace, by dodawać ciekawsze posty:)!
Z narzeczonym, planujemy wyjazd - objazdowy po Polsce i zobaczyć jak najwięcej:)
Wszystkie mapki, foldery, naprawdę się przydadzą:)

Pierwsza paczka są to foldery z Austrii, zamawiane na stronie:)Mamy tam możliwość zamówienia trzech rożnych 'typów' informacji z tematu turystyki Austrii, zamówione przeze mnie foldery, są w języku po mnie:)


Druga również duża paczka informacji przyszła z Zawoi, dostałam stare kalenadze z sporą ilością informacji, jak i foldery reklamujące gminę oraz okolo 10sięciu pocztówek:)




3 - Będzin również obdarował mnie swoją mapką:)! 
4 i 5:)  Tak jak i Lezajsk;)  i gmina  Stryków:)

Ostatnia paczka-  czyli startówka z Redbull Mobile:)
Którą również możecie zamówic poprzec wypełnienie formularza:)


To tyle ode mnie na dzisiaj;)! Czekam na wskazówki i rady co i jak ulepszyc:) Byłabym baaaardzo wdzięczna:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)!

2 komentarze:

  1. Fantastyczny wypad szykujecie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna podróż będzie :) Gratuluję przesyłek. Ja mam już całą paczkę map i mógłbym większość Polski z nich złożyć :)

    OdpowiedzUsuń