środa, 19 lutego 2014

Pierwszy post

Hej:)
Mam na imię Kinga, postaram się zaciekawić was swoimi bazgrołami;)
Zaczęłam pisać, by tym co zdobywam podzielić się z kimś a nie trzymać to zamknięte tylko dla siebie:)
Chcę również nawiązać współprace - testować i recenzować różne produkty, nie tylko te darmowe, ale tez te które używam na codzień i z których jestem zadowolona:).
Oprócz tego fotografuję i interesuję się turystyką. Postaram się od czasu do czasu zaciekawić was moimi fotkami:) A przez Turystykę znajdzie często u mnie foldery, pocztówki, i mapki z różnych gmin:)

Dopiero zaczynam więc wszelkie wskazówki i rady będą dla mnie cenne:)
Zapraszam do pisania, polubienia, sama tez to zrobię :)
Pozdrawiam serdecznie, niebawem pierwsze posty z reklamami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz