środa, 19 lutego 2014

Pierwszy post z dzisiejszych przesyłek:)

Witam, Skoro zaczęłam prowadzić tego bloga, pokaże wam co mam z bieżących paczek, jak i czasem wrzucę coś zaległego ;)
Dzisiaj dostałam trzy przesyłki :)
Jedną dla mnie ciekawa nie wiem jak dla innych -  jest to mapa Lubaczowa- zbieram takie materiały, więc dla mnie to całkiem fajna sprawa:))

Druga przesyłka jest od firmy TUZ, od której dostałam Notes, 3 długopis oraz etui na dokumenty :)
Notes jest bardzo fajny, jest cienki, wielkości zeszytu A5 oraz jest bardzo lekki i poręczny. 
W środku jest sporo miejsca na zapiski na każdy dzien:)  Gdybym miała oceniać byłby oceniony na 4+! Prawie 5:)!  Etui jest typowe na dokumenty do auta;)

Trzecie przesyłka to  Kubek  jest to upominek ze szkoły GSWP w Gliwicach:) 

To tyle na dzień dzisiejszy:) Jeśli chcecie uzyskąc jakieś informacje na temat tych upominków zapraszam do komentowania i pisania:) Po paru postach postaram się rozpocząc współprace by interesować was swoimi postami:)) 

Pozdrawiaaaaam:)

5 komentarzy:

  1. Hejka .Witam wsród blogowiczów.zapraszam do nas do obserwowania www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Witam! :) Jak tylko dodasz możliwość obserwacji to będę obserwatorem :) A na razie dodaję do swojej lity i zapraszam do mnie. Szczególnie do postu:
    http://zywlowisko.blogspot.com/2014/02/podawanie-adresow-za-i-przeciw_16.html

    A co się będę :) Zacznę z grubej rury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy :D

    Zapraszam również do siebie:)

    http://gadzetydarmowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ustaw opcje obserwatorów, chętnie dołącze ;)
    i gratuluje przesyłek ;) ja do tuz tez pisalam, no ale narazie cisza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy moglby mi ktoś doradzic jak to zrobic:)?

    OdpowiedzUsuń