czwartek, 20 lutego 2014

Nagrody ze zbierania punktów - Ceneo:)

Co uważacie o portalach, gdzie zbiera się punkty za które póżniej można wybrać sobie jakoś nagrodę:)?
Korzystacie z tego:)?
Osobiście ostatnio korzystałam z ankiet na GFK, gdzie oczekuję właśnie nagrody.
Ostatnio również korzystałam ze strony CENEO, gdzie zbieramy punkty za wystawienie opini. 3 Punkty za jedną opinię. Opinie te, muszą mieć wymaganą liczbę znaków i przechodzą moderacje. W miesiącu możemy wystawić maksymalnie 10 opinii. Za zarejestrowanie otrzymujecie 40 punktów:)
Więc od razu macie 70 punktów, za które możecie otrzymać kubek z CENEO:) Jeśli będzieie wytrwali, uzbieracie inne ciekawe nagrody;)
Ja właśnie dzisiaj otrzymałam nagrodę z CENEO - Pendrive 2.0 8 GB:)
Odrazu go wypróbowalam!
Jest super, nie jest zadnym wadliwym egzemplarzem, nie działa za wolno:)

Oprócz tego postanowiłam zbierać punkty http://firegifts.pl/?polecam=310676

I bardzo polecam, bo zbieram chwilę a już zbieram sie do pierwszej nagrody!:)
Otrzymuje punkty za logowanie, zapraszanie oraz za rozwiązywania zadań:)
Ja nie inwestuje w konto pieniedzy realne, ale wiem że CI którzy to robią zarabiają punkty jeszcze szybcije, i mają lepsze nagrody:)!

Oprócz tego chciałabym pokazać wam dzisiaj jeszcze paczkę z gminy:)
Te informacje często u mnie spotkac:) Przez moją pasję- specjalizuję się w tym!:)
Więc jeśli ktoś by chciał się wymienić informacjami tzn meilami to zapraszam do pisania i komentowania - podam adresy:)


3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Ja nie korzystam z takich portali. Wolę trochę staroświecko samemu zdobywać ciekawe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)
    Ja natomiast bardzo polecam FG, już wygrałem dwa razy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:)
    Fg? FiteGifts?;P Wrzucilam tez link:)

    OdpowiedzUsuń